Sivasspor, Türkiye Kupası son 16 turunda evinde ağırladığı Konyaspor’a normal süresi 0-0 biten maçın uzatmalarında 1-0 mağlup olarak elendi. Bu sonuçla birlikte Konyaspor çeyrek showbahis finale yükselen ekip oldu.
Sivasspor Teknik Direktörü Bülent Uygun , Konyaspor’u galibiyeti nedeniyle tebrik ederek, “İnşallah kupayı da kazanırlar. İlk yarıda birçok gol pozisyonu vardı. show bahis Gencecik sporcular kazandık, hepsi soyunma odasında ağlıyorlardı. Hepsine teşekkür ederim. Elendik artık. Konyaspora da başarılar diliyorum.” dedi.
Konyaspor Teknik Direktörü Fahrudin Omerovic ise galibiyetten showbahis giriş mutlu olduklarını belirterek, “Bizim için her maç önemli. En önemlisi lig.” şeklinde konuştu.
Reklam & İşbirliği : [email protected]
Yorum Yap