SON GELİŞME
--:--:--

Adıyaman’da İnşaat İşçilerinin Kaldığı Konteynerlerde Yangın Çıktı

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Adıyaman’da İnşaat İşçilerinin Kaldığı Konteynerlerde Yangın Çıktı

İtfaiye Ekipleri Hızlı Müdahale Etti

Adıyaman’ın İndere köyü yakınındaki şantiyede, inşaat işçilerinin kaldığı konteynerde bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Yangın, kısa sürede diğer konteynerlere de sıçradı.

Olaya Jandarma ve İtfaiye Ekipleri Müdahale Etti

Haber verilmesi üzerine bölgeye jandarma, itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi. İşçiler hızlı bir şekilde tahliye edilirken, jandarma ekipleri çevrede güvenlik önlemi aldı.

Vali Osman Varol’den Açıklama

Yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kontrol altına alınarak söndürüldü. Vali Osman Varol, yaptığı açıklamada, yangının çatıda bulunan elektrikten kaynaklı olduğunu belirtirken, işçilerin güvenli bir şekilde tahliye edildiğini ve herhangi bir yaralanma veya can kaybı olmadığını ifade etti.

“Yangının tamamen söndürüldüğünü ve soğutma çalışmalarının devam ettiğini” söyleyen Vali Varol, işçilerin diğer yatakhanelere yerleştirildiğini duyurdu.

AKP Adıyaman Milletvekili Mustafa Alkayış ve diğer ilgililer de olay yerine gelerek incelemede bulundu.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Şehirler Arası Çoklu Çekici Hizmeti
Şehirler Arası Çoklu Çekici Hizmeti
Dr. Diyetisyen Ezgi Bayram Binli
Dr. Diyetisyen Ezgi Bayram Binli
İran, ABD üslerini füzelerle hedef aldı
İran, ABD üslerini füzelerle hedef aldı
ABD, Küba Devlet Başkanı Diaz-Canel ve 4 kişiye yaptırım uyguladı
ABD, Küba Devlet Başkanı Diaz-Canel ve 4 kişiye yaptırım uyguladı
Temizlik Sektöründe Dijital Dönüşüm Hız Kazanıyor
Temizlik Sektöründe Dijital Dönüşüm Hız Kazanıyor
SpaceX, hisse başına 135 dolardan halka arz planlıyor
SpaceX, hisse başına 135 dolardan halka arz planlıyor
İŞ dünyasının Doğru Adresi
O İş Bu İş

Reklam & İşbirliği : [email protected]

Copyright © 2025 Tüm hakları OİŞ BU İŞ 'de saklıdır. Seobaz Haber Teması