Trendyol Süper Lig ekibi Mondihome Kayserispor‘un başkanı Ali Çamlı, önemli transferler hakkında açıklamalarda bulundu. Çamlı, AA muhabirine yaptığı açıklamada, takımlarının transfer çalışmalarının meyvelerini almaya başladığını belirtti.
Başkan Çamlı, transfer tahtasının açılmasının ardından oyuncularla resmi sözleşmelerin imzalanacağını belirtti. Mondihome Kayserispor taraftarları, yeni transferlerle güçlenen takımlarının başarılı bir sezon geçireceğine umut bağlıyor.
Reklam & İşbirliği : [email protected]
Yorum Yap