SON GELİŞME
--:--:--

Moto2’de Sergio Garcia Birinci Oldu

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Moto2’de Sergio Garcia Birinci Oldu

Fransa’da Yapılan Yarışta Sergio Garcia Zaferi Aldı

‘Moto2’de sezonun 5. yarışı, Fransa’nın Le Mans kentindeki 4,2 kilometrelik Bugatti Pisti’nde, 22 tur üzerinden gerçekleştirildi. Yarışı, MT Helmets-MSI takımının İspanyol pilotu Sergio Garcia birinci sırada tamamladı.

Deniz Öncü 18. Sırada Yer Aldı

Red Bull KTM Ajo takımı adına yarışan Deniz Öncü, 22. cepten başladığı mücadeleyi 18. sırada bitirdi.

İspanya’da Yapılacak 6. Yarış 26 Mayıs’ta

İspanya’nın ev sahipliği yapacağı Moto2 sezonunun 6. yarışı, 26 Mayıs’ta gerçekleştirilecek. Yarışseverlerin heyecanla beklediği bu yarışta hangi pilotların zirveye çıkacağı merak konusu.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Şehirler Arası Çoklu Çekici Hizmeti
Şehirler Arası Çoklu Çekici Hizmeti
Dr. Diyetisyen Ezgi Bayram Binli
Dr. Diyetisyen Ezgi Bayram Binli
İran, ABD üslerini füzelerle hedef aldı
İran, ABD üslerini füzelerle hedef aldı
ABD, Küba Devlet Başkanı Diaz-Canel ve 4 kişiye yaptırım uyguladı
ABD, Küba Devlet Başkanı Diaz-Canel ve 4 kişiye yaptırım uyguladı
Temizlik Sektöründe Dijital Dönüşüm Hız Kazanıyor
Temizlik Sektöründe Dijital Dönüşüm Hız Kazanıyor
SpaceX, hisse başına 135 dolardan halka arz planlıyor
SpaceX, hisse başına 135 dolardan halka arz planlıyor
İŞ dünyasının Doğru Adresi
O İş Bu İş

Reklam & İşbirliği : [email protected]

Copyright © 2025 Tüm hakları OİŞ BU İŞ 'de saklıdır. Seobaz Haber Teması