Hatay’da Toroslar Edaş yetkilileri, farklı noktalardaki esnafı dolaşarak elektrik kesintisi yaşadıklarını duyurdu. AFAD’ın faturaları ödemeyi durdurması sebebiyle Hatay’da mağduriyet devam ediyor.
Hatay Harbiye Esenbulak Çarşısı’ndaki esnaflar, gıda ve sağlık işi yapanların elektriğinin olmaması nedeniyle dondurucuların çalışmadığını ve eşyalarının çöpe gittiğini belirtti.
Esnaf, Hatay Valiliği’nin devreye girerek elektrik kesintisi sorununun çözülmesini istiyor. Elektriğin bağlanmasını talep eden esnaflar, mağduriyetlerinin giderilmesini bekliyor.
Defne Belediye Meclis üyesi Veli Eskiocak, AFAD’ın elektrik faturasını ödemediği gerekçesiyle 160 iş yerinin elektriğinin kesildiğini belirterek, mağduriyetin en kısa sürede giderilmesini talep etti.
Elektrik kesintisi sadece Hatay merkezinde değil, Samandağ ve diğer bölgelerde de esnafları etkiliyor. Toroslar Edaş tarafından uyarılan esnaflar, süre tanınmadan elektriğin kesildiğini belirtiyor.
Reklam & İşbirliği : [email protected]
Yorum Yap