SON GELİŞME
--:--:--

Erzincan’da Göçük Altında Kaldıktan Sonra Şirket İşçileri İşe Çağırdı

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Erzincan’da Göçük Altında Kaldıktan Sonra Şirket İşçileri İşe Çağırdı

İşçiler Arama Kurtarma Çalışmaları Sürerken Şirket İşe Dönüş Çağrısı Yaptı

Erzincan’ın İliç ilçesinde Anagold Madencilik’te meydana gelen toprak kayması sonucu 9 işçi göçük altında kaldı. Arama kurtarma çalışmaları devam ederken, Anagold Madencilik’in taşeronu olan Çiftay şirketi, işçileri işe çağırdı.

İşe Çağrı Mesajları

Çiftay şirketi, işçilere öğle saatlerinde mesaj göndererek, “Arkadaşlar normal vardiyaya devam ediyor. İşe çıkacakmış gibi hazır bir şekilde vardiya saatlerinde duyarlı olalım. Gereksiz haberlere kulak asmayalım. Gelişmelerden haberdar edeceğiz kimse yazılı bir izin almadan bir yere gitmesin” ifadelerini kullandı.

Daha sonra şirket, işçilere “Hepimiz akşam vardiya saatinde işe çıkıyoruz. Vardiyada olan kamyon personel parkında toplanıp iş dağılımı yapıp işe çıkacağız. Eksiksiz herkes gelecektir. İzinde olan arkadaşlar hariç” şeklinde bir mesaj daha yolladı.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Şehirler Arası Çoklu Çekici Hizmeti
Şehirler Arası Çoklu Çekici Hizmeti
Dr. Diyetisyen Ezgi Bayram Binli
Dr. Diyetisyen Ezgi Bayram Binli
İran, ABD üslerini füzelerle hedef aldı
İran, ABD üslerini füzelerle hedef aldı
ABD, Küba Devlet Başkanı Diaz-Canel ve 4 kişiye yaptırım uyguladı
ABD, Küba Devlet Başkanı Diaz-Canel ve 4 kişiye yaptırım uyguladı
Temizlik Sektöründe Dijital Dönüşüm Hız Kazanıyor
Temizlik Sektöründe Dijital Dönüşüm Hız Kazanıyor
SpaceX, hisse başına 135 dolardan halka arz planlıyor
SpaceX, hisse başına 135 dolardan halka arz planlıyor
İŞ dünyasının Doğru Adresi
O İş Bu İş

Reklam & İşbirliği : [email protected]

Copyright © 2025 Tüm hakları OİŞ BU İŞ 'de saklıdır. Seobaz Haber Teması