Fenerbahçe Başkanı ve başkan adayı Ali Koç, genel kurul öncesi kulüp üyeleriyle bir araya gelerek toplantılar düzenlemeye başladı. Üyelere yaptığı açıklamalarda Koç’un ifadeleri şu şekilde:
Ali Koç, “Şahsen çok daha hırslandım, çok daha inançlıyım. Son 2 senede prangalar atılınca ne kadar iyi kadrolar kurduğumuzu, ne kadar iyi hocalar getirdiğimizi gördünüz ama bir şekilde sistemi yenemedik.“
Koç, “Ne olacak gelecek sezon, çok şey olacak. Çok şey olmaya başladı bile. Biz 2 Nisan’da kongre çağrısı yaptıktan sonra 12 Süper Lig kulübü imza toplamaya başladı. İmzanın sembolik bir değeri vardı, baskı yapmak için. İmzaların hepsini de toplasan mevzuat 6 ay uzatabiliyor.“
Ali Koç, “Niye umutluyum? Artık Fenerbahçe’nin çok iyi bir kadrosu var. Tarihin en iyi kadrosu diyorum. Fenerbahçe tarihinin en iyi sonucunu bu kadro almıştır.”
Koç, “İnşallah bu kadronun üstüne 3-4 bilemediniz 5 ilave yapmamız gerekiyor. Mesela kanatlarda sıkıntımız vardı, ilave yapmamız gerekiyor. Nisan ayından beri Mario Branco ve ekibi bunu çalışıyor.“
Ali Koç, “Belediye seçimlerinde de gördünüz, bazı şeyler değişiyor. Futbolun siyasete karıştığı zaman fayda değil zarar verdiğini insanlar görüyor. Defalarca gündeme getirdiğimiz konular sadece Fenerbahçe’nin değil kitlesel olarak Türkiye’de kabul görmeye başladı. O misyonumuzu bitireceğiz.“
Ali Koç, “Böcekleri ezeceğiz.” sözleriyle konuşmasını noktaladı.
Reklam & İşbirliği : [email protected]
Yorum Yap