SON GELİŞME
--:--:--

Fenerbahçe Gaziantep FK’yı 2-0 Mağlup Ederek Çeyrek Finale Yükseldi

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Fenerbahçe Gaziantep FK’yı 2-0 Mağlup Ederek Çeyrek Finale Yükseldi

Fenerbahçe, Gaziantep FK Karşısında Galip

Ziraat Türkiye Kupası‘nın son 16 turunda Gaziantep FK deplasmanına konuk olan Fenerbahçe, sahadan 2-0 galip ayrılarak adını çeyrek finale yazdırdı. Süper Lig’de zirveye oynayan sarı lacivertliler, kupa mesaisinde Gaziantep FK’ye karşı üstünlük sağladı.

İlk Yarıda Fenerbahçe Öne Geçti

Fenerbahçe, karşılaşmanın ilk yarısında Mert Hakan Yandaş‘ın çabası sonucu 15. dakikada penaltı kazandı. Topun başına geçen Michy Batshuayi, takımını öne geçiren golü kaydetti.

Michy Batshuayi İle Farkı Açtı

31. dakikada yaşanan köşe vuruşu sonrasında Fenerbahçe, farkı ikiye çıkardı. Michy Batshuayi, takımını galibiyete taşıyan ikinci golü kaydetti. İkinci yarıda skor değişmeyince Fenerbahçe, çeyrek finale yükseldi.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Şehirler Arası Çoklu Çekici Hizmeti
Şehirler Arası Çoklu Çekici Hizmeti
Dr. Diyetisyen Ezgi Bayram Binli
Dr. Diyetisyen Ezgi Bayram Binli
İran, ABD üslerini füzelerle hedef aldı
İran, ABD üslerini füzelerle hedef aldı
ABD, Küba Devlet Başkanı Diaz-Canel ve 4 kişiye yaptırım uyguladı
ABD, Küba Devlet Başkanı Diaz-Canel ve 4 kişiye yaptırım uyguladı
Temizlik Sektöründe Dijital Dönüşüm Hız Kazanıyor
Temizlik Sektöründe Dijital Dönüşüm Hız Kazanıyor
SpaceX, hisse başına 135 dolardan halka arz planlıyor
SpaceX, hisse başına 135 dolardan halka arz planlıyor
İŞ dünyasının Doğru Adresi
O İş Bu İş

Reklam & İşbirliği : [email protected]

Copyright © 2025 Tüm hakları OİŞ BU İŞ 'de saklıdır. Seobaz Haber Teması